piatok 15. júna 2012

War horse (kniha+ film)

KNIHA


Názov: War horse (Válečný kůň, Vojnový kôň)
Žáner: Vojnový, dráma
Spisovateľ: Michael Morpurgo
Vydavateľstvo: Pragma

Popis:
Válečný kůň, působivý příběh se silným mírovým poselstvím se stal předlohou k velmi úspěšné divadelní hře, oceněné celou řadou cen včetně Tony Award hned v pěti kategoriích, a k rozhlasové adaptaci vysílané BBC Radio. Byl také přepracován do podoby scénáře...
Môj názor:
Kniha sa mi veľmi páči. Väzba je pevná a titulná strana je pekná. Popis je precítený a detailný. Kniha je podla mňa veľmi smutná a človek nikdy nevie ako to bude ďalej. Keď sa do knihy začítate je to zážitok ako Neverending story. 


Ofic. názov: War horse
Žáner: vojnový, dráma
Režisér: Steven Spielberg

Môj názor:
Obsadenie je podla mňa veľmi podarené. Ako v knihe nikedy neviete čo bude ďalej. Prežije to? Uvidí ho ešte niekedy? Myslím že pre niekoho kto film vidí po prvý raz a nečítal knihu si film vychutná. No i ten kto už knihu pozná bude spokojný. Je mi jasné že vo filme sa nemôže tá fantázia tak rozvinúť, takže oceňujem snahu. Som veľmi spokojná, Spielberg zanechal dôležité, ale aj pridal svoje. No i tak zachoval dej, klobúk dole!  





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára