sobota 16. júna 2012

Today 16.6.

Moja mama ma asi naozaj miluje.. Najprv príde do izby a vyhukuje ešte s my sister a potom príde znova asi o hodinu a vykríkne :
,,Vstávaj! Ideme preč!"
Akože neviem kam sa trepe o deviatej. A ja už akože idem na raňajky a chcem sa na chvíľku pozrieť na tablet a ona príde a:
,,Čo zas sedíš pri tom internete! Dávaj sa do poriadku!"

A mamička ešte ani umytá nie je ani oblečená a o ségre ani nehovorím! To je jedno, potom sme išli na AVON pochod a už nikdy viac tam nejdem! Že 2 km, tlačenica jak hovado, zastavovali sme skoro každých 50 m a dnes pekné horko. Tak sme si to skrátili zastávkou u "Meca" (McDonald) na poriadne vychladené pitie! Potom sme čakali na ocka a potom sme išli nakupovaaaaať! Najviac pohodička všetci pred Euroveou nohy vo fontáne :D. Potom teda shopping, akože tešila som sa a Lindex a Zara mi zakývali :(( buuu. Tak sme boli v: H&M, New Yorker, Tally Wejl, Gate, Koton. O nákupoch vám porozprávam na nasledujúcom článku :). 
* Me and my sister*

2 komentáre:

  1. Jééj,to je pekná fotka :) Vidno,že ste sestry ^^~ Podobáte sa na seba,okrem toho pekná úprava,alebo to máš/te taký kvalitný foťák ? :O :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, no my nie sme sestry :). Je to moja teta je jej 20, ale je to pre mňa taká sestra :)). Úprava je len v ipiccy.com a to jen to ružové okolo, inak mám foťák Nikon D3100.

    OdpovedaťOdstrániť