piatok 15. júna 2012

15.6.

Ako som povedala včera, teda dnes- mama ma skoro zabila. Tak som sa radšej hneď pakovala spať. Práve som spravila objav storočia- JoJo robí aj cukríky v tvare fúzikov! Juuuu.


No ani dnes som sa nevyspala. Bože ľudia dajte mi ráno pokoj! Našťastie to bola sestrička že či s ňou nepôjdem do Malaciek. Tak ja som na to samozrejme kývla. Čo najrýchlejšie som sa dala do kopy a vyrazili sme na vlak. Išli sme pomerne novým vláčikom, musela som si to užiť lebo v ČR sú len staré a pár MEDZIMESTSKÝCH elephantov. Dorazili sme do MA a keďže sme ani jedna neraňajkovali, tak sme si dali moje vytúžené Fornetti. Potom sme išli "k číňanom" (bez urážky). Ségra si skúšala balerínky, jedny pekné si vybrala, ale nemali jej veľkosť. Potom už sme sme museli ísť vedľa lebo jej dávala jedna baba dole gélové nechty. Potom sme prešli ešte štyri také obchody. Medzi tým sme sa ešte stihli zastaviť v malom a neprehľadnom knihkupectve. Potom sme išli ešte na tzv. Tržisko. Potom že počkáme už na vlak a ona nám ostávala ešte hodina... Tak sme skočili do ňufáčika kúpiť Nellynke nejaké mňamky. Potom už sme 20 minút vydržali. Teraz sme u babky a chystám sa ísť von s krstnou. Je a v Malackách som si kúpila taký pekný zošit s tvrdými deskami a pilot frixion pen či ako sa to volá. To pero som mala, ale na tej BEST ŠvP som ho stratila. Tak ja idem niečo robiť. Bye

1 komentár:

  1. Tiež by som mohla ísť nakupovať,keďže mi treba topánky na rozlúčkovú ! :D Pôjdem budúci víkend ^^~

    OdpovedaťOdstrániť