piatok 15. júna 2012

Paradise? Oh no..


Na začiatok tohoto článku som vás chcela pozdraviť. Ale akosi nemôžem nájsť správne oslovenie či pozdrav. Nemám vo zvyku sa ozývať takto neskoro, ale predtým mi nešla wifi. Takže chcem napísať len nejaké zhrnutie ba dokonca denník. Haha tlieskajte mi :p. 



13.6. 
Tak akože v škole to bolo celkom fajn. Nič zvláštne sa nedialo. Oh vlastne hej! Dostala som 1- z matiky Like a boss :D. Potom som sa akosi náhodou dozvedela, že ideme na slovensko. Celkom narýchlo lebo to ani mama nevedela. Prišlo to a museli sme ísť, volali pracovné povinnosti. Mama ešte stihla napísať triednej, aby som si napísala matiku v pondelok a fyziku si dopíšem v utorok. Jupí. No čo, aspoň mám viacej času na učenie. No ešte pred tým než prišla táto novinka sme spoločne pozerali War horse a ja som sa skoro zadusila kakaom. Ale War horse je nádherný film i keď na knihu nemá. Samozrejme Stven Spielberg sa nezapre! Uvažujem, že napíše recenziu aj na toto kniha vs. film. Takže v aute som pozerala Yogiho, ktorý nešiel, prepla som si to na flásku (ktorý vidím najmenej po ôsmi krát) to ma nebavilo, potom znova War horse, ale nechcela som si kaziť prvý dojem. Potom som si zapla ešte film Dreamer, no nakoniec som skončila pri písaní mojej FF-ky. 

14.6.
Z dôvodu že môj ocko musel dnes skoro stávať tak ma zobudil niečo okolo šiestej. Ja som mala teda na dnes v pláne doháňať spánkový deficit, ale keď ma niekto raz zobudí tak už toho moc nenaspím. Takže som sa zobudila tak okolo pol deviatej. Hneď som vzala knihu a čítala. Keď už sa zobudila aj mama tak ma začala buzerovať čo som ešte v pyžame. Potom som zasa čítala a popritom raňajkovala. Potom som mala v pláne ísť na blog, no akosi vysvitlo že babka zobrala káble do tej krabice od internetu do práce. Že aby nemala sestrička potrebu chodiť počas učenia na internet. Tak som sa rozhodla že budem písať tú ff-ku. A teraz chvíľka napätia..... DOPÍSALA SOM JU jupijájé! :D Teraz už ma čaká len ju prepísať. Áno, tomu sa hovorí irónia... Ale nie som s ňou spokojná a drobné retuše jej nepomôžu, chce to hlbší dej, viacej to precítiť atď. No, ale uznajme kto ma pozná (to asi nikto, lebo nikto nevie že existujem) tak vie že som v živote nedopísala viacej dielnu poviedku až do konca. Takže bude veľká oslava v podobe malinovky a balíčku JoJo Mixle Pixle :D. Nie zajtra to poviem každému koho stretnem. Dobre tak asi nie. Ale už mám hotovú aj úvodovku, som s ňou CELKOM spokojná. ^^


Čo vy na to? :) Tá baba je ohromne pekná! Inak až tá poviedka začne vychádzať na onedirection-ff.blog.cz informujem vás. 
Potom už myslím že sa nič zaujímavé nedialo, okrem toho že som strašne rozrušená. Lebo mi v hlave zase víria stovky nápadov! Uii ^_^
Napríklad pridám môj playlist, už zmienenú recenziu a niečo čo mám  v mojom zošite a nepamätám sa na to. WOW to akože čo?! 0:16 mhm, mama ma zabije. Takže BYE a dúfam že sa raz vyspím :p. Nie zajtra, h*vno dnes vám ešte napíšem. Len tak okrajovo ja nehovorím "dnes" dokial sa "ráno" nevyhrabem z postele. 
     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára