utorok 12. júna 2012

Počertená- recenzia


Názov: Počertěná - Tátuv malý andílek
Žáner: román, fantasy, pro dívky
Spisovateľ: Shani Petroff
Vydavateľstvo: CooBoo

Popis:

Môj názor:
Kniha sa mi veľmi páči, sú tam vtipné pasáže, ale aj trochu smutné. No presne tento žáner sa mi páči. Nie je to také to chlapčenské fantasy a ani to nie je tak extra nereálne. S Angel sa pomerne stotožňujem, obe máme len jednu dobrú priateľku, obe si nás vyberajú posledné na telocviku a obe sme také samotné. Určite doporučujem!




3 komentáre:

  1. Recenzia pekná,ale ja nie som moc na takéto knihy ;D Mám radšej iné žánre :) Skôr náučné,nadprirodzené,vojnové,historické atď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to pre teba možno mám dve: War horse+ film alebo Denník Anny Frankovej :).

      Odstrániť