nedeľa 24. júna 2012

pomalý internet :/

Dnes som bol tak nejako o ničom deň. Ráno okolo 6 sme počuli Nellynku štekať. Išli sme ku dverám a tam stojí otec! Pricestoval na jeden deň. O 23tej ide zasa na sr. No potom som išla ešte spať, samozrejme. Potom som sa zobudila a mama s otcom išli nakúpiť. Kedže doma skoro nič nebolo, ja som bola cca hodinu sama. A hodinu svinsky hladná a trochu som sa nudila. Tak som si povedala že spravím sladké raňajky pre mamu z toho čo nájdem. Nakoniec som sa rozhodla pre toast. Vrstva nutteli, džemu od babky, gramka a cukrárskych ozdôb. To vše zapečené v toaste. Potom som si dala po staru nad sviečkou a len s mliekom roztopiť. A môj toast som tým poliala, tradá! Hotovo a prekvapivo sa to dalo jesť. Potom som sa pomerne nudila. Potom sme išli na výpredaj Fashion days. Akože oblečenie z roku nemám na chleba. Otras! Jediné čo sa mi zapáčilo boli neonovo žlté šaty. Niekedy ich nakreslím chutnučné ružové uggs. Potom domou a NUDAAAA. Zajtra idem do školy (jú prekvapko). Odovzdáme knižky a blabla nuda. Našťastie nám odpadá dejepis. V utorok budeme upratovať, mhm zaujímavé 5 hodín upratovania! V stredu ideme do kina, dúfam že na dobu ľadovú :p. Vo štvrtok do ZOO a v piatok vysvedčenie! AW YEAH!!Mám nachystaných asi 10 možno 11 článkov. BYE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára