nedeľa 24. júna 2012

Whislist - zeme ktoré chcem navštíviť

Tentokrát nebude Wishlist nebude o veciach. Predstavím vám zeme ktoré chcem navštíviť :).

Anglicko
Kedysi dávno, som o Anglicku nechcela ani počuť! Myslela som si totiž že sa tam môže ísť len loďou. A ja cestovať loďou odmietam. Ale teraz keď som staršia viem že tam letí aj lietadlo. Navyše sa k plusom priradili aj One direction. A nie len pre to. Tento rok sa tam konajú aj LOH, big ben, múzeum voskových figurýn....

Francúzsko
Rodičia tam boli, ale bezo mňa. Vtedy som bola ešte 7 ročný prcek :p. Tak načo ma ťahať lietadlom? Každopádne keď som videla fotky, ktoré nafotili zamilovala som sa. No aj tak sa nepôjdem pozrieť na Eiffelovku, lebo mám nemožný strach z výšiek. A keď som sa nedvážila ani na cca 20 metrovú rozhľadňu akú mám šancu tam? Ale nie len Paríž do mojich Francúzských lásiek patrí, mám tam aj dokonalú Provance. Kde na každom kroku vidíte levanduľu. Ách...

Amerika
Tentoraz sa jedná rovno o kontinent! Amerika ma vždy fascinovala. Príde mi že majú neobmedzené možnosti a voľnosť! V Amerike by som chcela navštíviť milióny miest. Kanada, Hollywood, LA, New york..

Taliansko
Vráťme sa teda späť do európy. Možno vám príde divné že som nebola v Taliansku. Veď spolu s Chorvátskom je to najobľubenejšia letná destinácia pre Slovákov a Čechov! No aj tak. Taliansko je úžasne gurmánské a čo ja viem čo všetko. No vätčina ľudí chodí skôr do Ríma. Ja chcem ísť do: Ríma, Milána, Benátky, Neapol a Verona. Chcem sa sústrediť aj do časti kde je niečo ako Francúzske provencie. Ale tiež smerom k horám. 

Holandsko
Veterné mlyny a tulipány, to je prvé čo ma napadne keď sa povie Holandsko. Potom ešte výlety na bicykloch. Krásna príroda ma napadá tiež. No moc vám toho o Holandsku nepoviem, lebo o ňom snáď nič neviem. Ale chcela by som navštíviť Amsterdam.

Švajčiarsko
Začalo ma zaujímať len pred pár dňami. Keď som videla prekrásne fotky u Zuz. Bohužiaľ toho viem o Švajčiarsku asi toľko čo vy o mne. 
Švédsko, Nórsko, Fínsko
Kedysi ma tieto zeme skôr odpudzovali. Ani neviem prečo sa to zmenilo. No začína ma to tam lákať.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára