pondelok 25. júna 2012

Ciao

Ahooj, zasa (wuuu po druhý krát) píšem zo školy. Učitel povedal že keď už je tá posledná hodina možeme ísť na internet. Aw yeah! Nooo včera som bola s mamou na tom outlete, ale zablúdili sme nakoniec aj do Lindexu. Weee nádherné veci, tie čipkované kraťase, dokonalé čipkované tielko a tričko, potom také jednoduché (no pekné) šaty. Asi sa pojdem niekedy ešte pred vysvedčením pozrieť na chodov. Potom sme sa boli pozrieť na botky v Humanicu. Ako majú tam asi 4 pekné.. Keď nájdem foto tak ich sem dám. No dnes nás čaká posledný deň kedy sa budeme možno učiť. O čom silno pochybujem, lebo odovzdávame učebnice. Takže mám svinsky ťažkú tašku! Ale od zajtra už bude pohodička. Asi som sa pevne rozhodla si ostrihať vlásky. Určite chcem aspoň 5 cm dole a do postupna. Chcela som ešte patku, ale tým si nie som moc istá .. :/ Vo štvrtok je navyše aj kamarátkyna oslava. No a možno chystám aj článok čo si obliecť na koniec školského roku. Ale akože mám tých článkov vela. Kák a ešte si asi cez leto ušijm oblečenie ^^. Tak teraz trochu preskakujem, no ponáhlam sa a ešte mám aj cs klávesnicu.. Tak to potom doma opravím, Bye

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára