streda 20. júna 2012

^_^

Prvá hodina, no akože ta krava prírodovedná ma zas vytáčala ( a nie len ma). Potom sme sa mali ísť prihlásiť na voliteľné predmety. Včera sa zapisovali dvojhodinovky a dnes jedno. Ja a Claire sme utekali ako blázni k nástenke na žurnalistiku a potom na mediálnu výchovu. Potom sa Lex, Nikol a Trinh odhlásili z nemčiny a išli na spoločenský seminár a MV. Ja neznášam ( a to totálne) dve veci- riťolezky a keď mi niekto lezie do zelí. Takže nakoniec sa rušila tretia skupina na nečinu takže Angel sa priradila ku mne a Claire. Vrchol nespravedlnosti je ten, že Claire ide na žurnalistiku len kvôli počítaču (ja za ňu tie články písať nebudem!) a čo je mediálna výchova ani nevie. Nikol a Lex sa tam prihlásili z núdze a Trinh sa tam prihlásila len kvôli Lex pričom Trinh je totálne neschopná! No čo s*riem na nich. Potom úplne dokonalá matematika na pc. Najprv sme z deviatky robili niečo s telesami. Akože 3D telesa a a mi sme určovali podla smeru odkiaľ sa pozeráme ako vyzerajú. Keď sme mali hotové toto, tak sme "hrali" uhľový (nie uhlie) futbal pričom sme mali vždy inde na trávniku loptu a podla nejakého úhľu sme sa museli trefiť do bránky. Potom sme mohli ísť na internet. Ja sedím priamo k učiteľke tak som tam nechcela niečo robiť. Tak som si čítala Netto Papperi, potom som bola na chvíľku na fb aj som chcela ísť na blog, no to som nestihla. Potom sme mali občanku, ktorá bola po dlhom čase vydarená. Kreslili sme svoju vysnívanú izbu, jáj to bola prdeeeel. S Lex sme sa dosť nasmiali...^^ A na každý schod do mini poschodia som napísala niečo od 1D. Akože napríklad: Keviiiiiin!, Vas hapennin?, Oh my carrot!.... A potom sa ma učiteľka že čo to tam píšem :D. Cez anglinu prišla stará známa čarodejnica. Potom bola ta najdokonalejšia čeština!!! Učiteľ hodnotil naše slohovky a hovorí že:  
Teraz tu mám prácu s názvom Sloboda- Liberty. Je to práca Emy a musím povedať že bola bezkonkurenčne najlepšia.
Ani si neviete predstaviť ako som vo vnútri jasala. A nakoniec ešte dodal, že ak budú budúci rok nejaké literárne súťaže tak to upravíme a pošleme. Oh bože to je pocta! Teda aspoň pre mňa!!! ^^ Cez hudobnú som si myslela že sa budeme pozerať na film a my ideme von! Taká nuda tam bola až hrôza! Ale tak filmov si ešte pár vyberieme. Ideme celá trieda do IMaxu, zajtra na dejepise budeme pozerať Válka u Thermopil, v piatok sa budeme pozerať cez aj na nejaký film v angličtine. Uvidíme čo dnes ešte pridám. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára