utorok 19. júna 2012

^^

Prvé dve hodiny je v utorok výtvarka, už asi mesiac nič nerobíme. Nie že by to niekomu prekážalo... Tentoraz nás učiteľka zobrala do multimediálky (či ako sa to píše..). Že pustíme si film, "zhodli" sme sa na Rafťákoch. Mňa ani Angel ten film moc neberie, tak sme pod lavicou pozerali The Simpsons. Nejaký špeciálny Haloweenský a Vianočný diel (teda bolo ich asi 5 v každom). Na telocviku sme riadne zmokli, naviac sme hrali s chalanmi. Takže samozrejme rôzne nadávky a nepríjemných pohľadov. No na to už som si zvykla. Cez matiku som písala test z fyziky. Už od 4 hodiny ma baby terorizovali tým, že chceli vedieť odkiaľ mám tie mint kraťase. Najprv sa ma na to opýtala Claire že aj ona by ich chcela. Ja som jej povedala že jej to nepoviem. Potom sa Nicol snažila dostať k štítku, jediná pokojná bola Angel a Lex. Cez prestávku pred matikou ma naháňali ako malé. Claire ma zobrala za ruky a Nikol sa snažila dostať k štítku. Bola to celkom sranda, ale pred zemepisom už nie. Flákla som sa do radiátoru aj lavice. Nakoniec sa to dozvedeli. Zaprisahla som sa že si tie kraťase už NIKDY (never say never) nezoberiem do školy. Ok, ja viem znie to detinsky. Ale vy to chápete inak než ja, bože veď sú to len kraťase.. No ja som rodený triedny (aj školský?) outsider. Nikto o mňa ani len nezakopne a keď už tak mi nadávajú, alebo sa mi smejú. Pre ôsmakov som bola na tej slávnej švp Harry Potter, čo nechápem lebo tam bolo XY deciek čo malo tiež okuliare. Ale ako hovorím na tieto veci už som si zvykla, je to totiž vždy "náhoda" že ja som obeť. Ja sa tomu už ani nebránim, cítim sa ako Miley Cyrus. To nepochopíte kým si neprečítate jej knihu. Prosto už som zmierená s tým že som obeť. No vráťme sa ku kraťasom. Vďaka nim som mala niečo čo ostatný nie a čo mi závideli. Bola som niečo viac a one si ma všímali. Ale teraz keď ich budú mať všetky baby v triede to nemá cenu. Nikol, Lex a Claire si v škole o MNOHO viacej všímajú. Takže keď tie kraťase uvidia na mne budú ma porovnávať s nimi a budem ich kopírovať. Ach jaj. Inak z tej matiky mám 3 keby sa sem náhodou niekto dočítal.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára