pondelok 18. júna 2012

Rychlovka?

Ok, dnešok? Fakt best... Irónia pre inteligentých. Akože prvú hodinu som pos*ala tú matiku na ktorú som sa učila. Druhá hodina celkom ok. Tretia to sa tiež dalo. Pred štvrtou sme sa boli pozrieť na voliteľné predmety. Beriem si žurnalistiku a základy mediálnej výchovy. V obidvom už mám celkom nadbehnuté. Potom som piatú hodinu pos*ala aj prírodopis. Posledná hodina bola celkom fajn. Potom domov a učiť sa! Potom sme išli s mamou nakupovať (hahahá). Plánujem po skúškovom období začať prepisovať tú ff a mám nápady aj na ďalšie príbehy. Zajtra zasa nemám kone celý týždeň takže naozaj neviem čo zo sebou. Už tretí týždeň nemám kone a silno ma to deptá! No nič detičky :p, ocko ostal na sr takže sme s mamou samé. Adios...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára