štvrtok 21. júna 2012

Denník

Milujem niektoré týždne. A to tie pred prázdninami! To sú dokonale "medové" týždne ^^. Pozeráme filmy, chodíme von... Jednoducho pohodička :3.
 Takže dnes cez prvú hodinu, jaj. Na angline (prvá hodina) učiteľka skúšala chalanov a zvyšok napísal jedno cvičenie. No na začiatku, tesne pred ôsmou sme celé poschodie sedeli pred triedami. Takže asi 4 triedy sedeli na chodbe. Druhú hodinu sme sa pozerali na Hannibala. Pôvodne sme sa mali pozerať na Bitvu u Thermopil, ale to učiteľka nenašla. Moc som to nesledovala, písala som si osnovy, tento článok (prvé dve hodiny) a rôzne návrhy. Tretia hodina bola Čj. Zasa niečo pre mňa! Všetci úplne mimo, že čo to robíme. A ja to tam za 5 minút hotové :D. To písanie sa vyplatí, blogujem asi 3-4 roky.. Cez matiku sme len dorábali známky, mhm riešili budúci týždeň. ktorý sa ešte riešiť bude.. Máme v pláne na stredu kino, v utorok/ štvrtok bude ZOO. Jeden celý deň sa bude upratovať. Inak z tej matiky mám na vysvedčení 2. Aw yeah, trochu nado mnou prižmúrila oko, že som celý rok nezabudla úlohu. Poslednú (5-tu) hodinu hodinu sme sa pozerali na koniec toho Hannibala. Je to fakt brutálny film! Normálne máme 6 hodín, ale odpadol nám zemepis (učiteľ musí strážiť syna :D). Po škole som sa stresovala s šošovkami, potom s líčeníma a obliekaním. No a nakoniec sme sa vydali na workshop Fuji Filmu. Vyskúšali sme si s mamou foťák instax mini 25 a ešte jeden. Tie instaxy sú perfektné, normálne vám z toho vypadne tá fotka. Len nie je moc dobré že sa nedá priblížiť... :/ V mojom zošítku mám veeeeľmi veeeeeľa článkov a nápadov. Inak mám maga nápad- Star blogers! Viacej inokedy :)).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára