pondelok 11. júna 2012

Info

Teraz ma tu možno moc neuvidíte. Nie že by sa mi nechcelo, alebo nemala články. Je to trochu z dôvodu ktorý je v minulom článku. Mám rozpísanú ff-ku a chcem ju dopísať! Chcem osláviť že som prvý krát dopísala poviedku. Takže sa chcem znovu ponoriť do života novopečenej londýňanky. Ďalej píšem ten článok VINTAGE. Zatiaľ som pozbierala info a teraz to budem prekladať, pridávať obrázky atď. Budú tam aj odkazy na e-shopy či "sekáče". Potom ešte dva články (tri aj s tým Vintage) na web krasna.cz. Viem že má úbohú úroveň, čo sa týka blogeriek a ich článkov. Ale niekedy tam nájdem aj dobrý článok. Tiež chcem článok do školského časopisu, ktorý si chystám už dlho. A tým že napíšem dobrý článok si šplhnem u učiteľky. To znamená že budem mať väčšiu šancu dostať sa na žurnalistiku. Tak tiež chystám veľa noviniek na blog, ale teraz na to nemám čas kvôli dôležitejším článkom. Samozrejme vám niektoré pridám aj sem.

 A čo nové v mojom živote?  
Ráno som sa ako zvyčajne zobudila s pocitom čo musím spraviť, koľko mám času a že sa mi nechce do školy. Nakoniec som sa o cca 6:45 dokopala k tomu, aby som si pripravila tašku. Vyriešila som to veľmi elegantne. Túto povinnosť som si splnila, takže mi ráno už nič nezostávalo. Tak som si znova ľahla do postele a spinkala :D. O siedmej ma mama zobudila s krikom, ako je možné, že ešte spím. Po prvý raz som sa nikam neponáhľala proste kľud. Prvá hodina bola matematika, celkom zaujímavé. Triedna sa nás pýtala čo sme spravili na ŠvP (tým myslela čo sme rozbili atď. :D). Spolužiak chýbal a tak sa pýta:
"A Alberta jste tam nechali, zapoměli, stratili, nebo zabili?"

Od učiteľky to znelo celkom vtipne. Cez informatiku som dávala do kopy tento článok. A to isté aj cez PtZ (možno tú skratku niekto pozná :p). Cez češtinu sme písali slohovku, potom len hlúpe referáty na biológii a dokončovanie dejepisu. Po škole som išla rovno domov, nemalo zmysel sa tam zdržiavať... Naviac mám od Claire ďalšie dve modriny.... Vďaka bohu len omylom a zo srandy. 

Zajtra nikam nejdem takže zasa skysnem u compu. No i keď... Dnes musím dorobiť kúsok matiky, začať sa učiť na koncoročnú pisomku z matiky. Pretože mi vychádza z matiky 3, takže musím dostať aspoň za 2. Potom sa musím učiť na dejepis. To je celkom ok, test je až budúci pondelok. Biológia je tuším už v stredu. No našťastie keď dorobíme tieto hovadiny tak bude volno. 

Teraz vám idem sľubovať: mali by sem niekedy pribudnúť recenzie, taktiež pridám zoznam a nejaké to info o mojich obľubených spisovateľoch, Wishlist clothes n.2, .... Ešte pridám nejaké tie záujmy v zámere zmeny mojej osobnosti. Bye Emms^^

1 komentár:

  1. Tak na tie články sa teším :) Ja v poslednej dobe nemám taktiež čas,resp. hlavne cez ten týždeň ._. Keďže nás ešte mordujú niektorí učitelia -,-" Okrem toho zajtra musím ísť odpovedať z chémie,och bože :/ Strašne sa mi nechce :/ Tak okolo 5-tej,pol šiestej sa pôjdem pravdepodobne učiť >.< Okrem toho ja som taktiež ešte nedopísala ani jednu poviedku :D Možno jednu jednorázovku som napísala,ale viac skoro nič :D:D :D A zajtra opäť píšeme matiku,omg :/

    OdpovedaťOdstrániť