utorok 12. júna 2012

Gusttavo Limaaaaa


Takže po bielej káve, nuttelovej náloži a báličku emco sušeniek som kvalitne HAPPYYY.
Áno po mesiaci sa mi vrátila moja kvalitne šibnutá nálada. No povedzte, aký debil by tancoval po šatni a spieval :
" Mně hrabe, mně hrabeeee!" 
A keď do toho počúvate aj Gusttava Lima tak nemám všetkých päť pohromade. A ešte k tomu som sa podpísala na fotku ako Emma a nie Ema. Zaujímavé, na vysvetlenie- "hrala" som sa s menom a vymýšľala ... dostala som Emma Bartie. Tak som skúšala podpis a asi 50x som sa tak podpísala. Dnes som zistila že ak chcem dať tú matiku aspoň na 2 musím sa veľaaaaaa učiť lebo máme ešte asi 4 testy. Jáj keď mne sa ták nechce učiť! Radšej by som písala články a čo ja viem čo všetko a nie učiť sa matiku, zemepis, fyziku a biológiu. Ale čím skôr sa naučím tým viac budem mosť zasa písať. To má logiku, takže ja sa idem učiť niečo asi matiku :D.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára