piatok 8. júna 2012

Back in Praga

No tak som konečne doma z tej hroznej škole v prírode. Nebolo to zas až tak hrozné, ale ani najlepšie. Každopádne mám plno nápadov na články atď. takže sa máte na čo tešiť. Pridám whislist clothes no.2, aktualizujem whislist book, napíšem niečo o mojich obľúbených spisovateľoch, fashion angličtina, reportáž z Avon pochodu v prahe, Retro, budem sa snažiť pokročiť v projekte Vintage, budem niečo (veľa) písať.... Jáj ale toho je :D. Je fajn si dať takto pauzu a vrátiť sa s plným vrecom nápadov. Plus chcem ešte napísať len také jedno moje zamyslenie. Mám v pláne aj nejakú tú grafiku, ale ta sem nepôjde (Muhahaaa).

 

2 komentáre:

  1. Neodpoviem ti ani na jednu tú otázku ! :) Odpovedala som ti v komentároch,že prečo :) Ak ťa to ani potom nenapadne,tak prepáč,ale asi by si mala zájsť k očnému :) A a pokiaľ si chcela len návštevu blog tak ti môžem povedať,že toto je moja jediná a posledná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. [4] NIE SOM povinná to nijako zvýraznovať.To už je vaša vec a okrem toho keď je to asi hore nad hlavným záhlavím napísané,tak asi to bude niekde naboku alebo v rubrike o blogu,nemyslíš? Trošku logiky ;)
    To,že si krava,si o sebe povedala sama,nie ja ^^~ A nehovorím,že sa ťa chcem zbaviť ^^~

    Pre mňa za mňa ^^~ Len pochop,že to vie nasrať,ak mi pomaly každý tretí človek,čo sa niečo pýta píše do článkov alebo chce len návtševu svojho blogu ^^~ Vieš,to dokáže nasrať ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť