štvrtok 31. mája 2012

Whislist - Clothes no.1

Odštartujeme ďalší whislist! Tentokrát sa bude týkať oblečenia, potom bude ešte jeden. No ten bude už konkrétny :).


1. Neonky 
Milujem keď ste vidieť na míle ďaleko. Milujem NYC, ktoré je plné neónových svetiel... Ani neviem prečo, ale prosto ma tieto farby priťahujú. 


2.Kvetinový vzor
Čo si myslíte o rozkvitnutej lúke? Ja osobne by som tak chcela vyzerať, kvety sú milé. A v retro štýle sú dokonalé! 


3.Krajka
Krajky sú v móde :). V dobrej kombinácii sú elegantné a v zlej sú laciné. 

4. Americká/ Anglická vlajka
5. Color 
Trápi ma nedostatok farebných vecí :D. A nie len to, je naprosto nudné nosiť stále len klasické jeansové kraťase... Do tejto časti by som zaradila skôr gate/ kraťase/ sukne ako tričká.
6. "Haremky"
Že vraj najviac antisexy oblečenie u žien. Haha, tak to som odpudzovač chlapcov a to už iba z toho dô... no to si nechám pre seba... :D Každopádne jedny už vlastním a chcela by som ešte nejaké.
7. Overal
Síce trochu nepraktický, ale pekný. V mojej skrini mám dva, oba sú krátke- kvetinový a elegantný. Možno by som chcela dlhý.. 

8. Vestička
Či už čipkovaná, krajková alebo "záclonová". Len jednoduchá vesta mi stačí ku šťastí. Začali sa mi páčiť keď som ich videla na Zendaye Coleman. 

9.Retro
Do okuliarov wayfarer som sa už stihla zblázniť. Takže teraz ide na rad ten zvyšok.
Neviem presne či je zrovna toto RETRO, každopádne sa mi nechcelo hľadať...

10.Fúziky 
Moja najväčšia láska, no mám len doplnky. Nech hľadám akokoľvek nemôžem nájsť žiadne tričko :(.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára